عمل جراحی افزایش قد

عمل جراحی افزایش قد

عمل جراحی افزایش قد

عمل جراحی افزایش قد

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال در مورد افزایش قد با طب سوزنی چیزی شنیده اید ؟ به نظرتان این روش تا چه اندازه می تواند موثر و جوابگو باشد ؟ اگر به دنبال دریافت جواب این سوال هستید پیشنهاد می کنیم با سایت تهران ژل در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم :

عواملی که در میزان بلند شدن قد افراد تاثیر گذار هستند زیاد می باشند و اگر فردی می خواهد در آینده دارای قد و قامت بلندی باشد باید بتواند تمامی عوامل مهمی که در این مورد اثر گذار هستند را به خوبی مورد توجه قرار داده و به هدف نهایی خود دست یابد.به صورت کلی می توان در یک تقسیم عوامل تاثیر گذار را به شرح زیر نام برد :

عوامل ژنتیکی

عوامل محیطی

عوامل تغذیه

افزایش قد با طب سوزنی

در مورد هر کدام از این موادر به تفصیل در بخش های قبلی سایت توضیحاتی را خدمتتان ارائه داده ایم. امروز می خواهیم در این بخش در مورد افزایش قد با طب سوزنی برایتان صحبت کنیم تا بدانید تا چه حد می تواند موثر باشد اما قبل از ان بهتر است بدانید که به صورت کلی رشد قد در افراد معمولا در سه مرحله صورت خواهد گرفت:

مرحله اول در دو سال اول زندگی فرد است و این مقدار در حدود ۲۵ سانتیمتر می باشد.

مرحله دوم از  دو سالگی به بعد می باشد و به طور متوسط هر سال ۶ سانتی متر افزایش قد را تجربه خواهند کرد.

اما مرحله سوم هنگام نزدیگ شدن به سن بلوغ بوده که به صورت یک جهش این عمل رخ می دهد و معمولا برای خانم ها بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر و برای آقایان بین ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر می باشد.جالب است بدانید برای خانم این رشد قدی معمولا در اوایل سن بلوغ اتفاق می افتد و برای آقایان معمولا در اواخر این سن شاهد رشد جهشی خواهیم بود.

اما چه عاملی باعث می شود تا افراد به رشد قدی خود ادامه دهند ؟ دقیقا غده هیپوفیز که در زیر مغز واقع شده است این وظیفه را به عهده دارد.میزان ترشح این غده به عواملی بیرونی زیادی می تواند بستگی داشته باشد از جمله نوع رژیم غذایی – ورزش کردن -خواب کافی

 

در این میان با توجه به تحقیقاتی که به عمل آمده است در واقع ثابت شده است بوسیله طب سوزنی می توان میزان ترشح این غده را افزایش داد و برای همین است که بسیاری از افراد برای بلند تر شدن قد خود به طب سوزنی روی آورده اند.

با استفاده از طب سوزنی شما علاوه بر اینکه می توانید میزان ترشح غدد رشدی را افزایش دهید همچنان نیز می توانید میزان سوخت و ساز بدن خود را بالاتر برده و باعث تنظیم سایر هورمون های دیگر در بدن خود شوید.

افزایش قد با طب سوزنی

 

افزایش قد با طب سوزنی در دوران قبل از بلوغ به مراتب می تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد و شما اگر هنوز به سن بلوغ نرسیده اید این شانس را خواهید داشت با استفاده از این روش قدی بلند تر را بدست اورید.در واقع هر چه سریع تر بتوانید درمان با این روش را آغاز نمایید از شانس بیشتری نیز برخوردا خواهید بود.

در زیر میزان شانس سنین مختلف برای افزایش قد به روش طب سوزنی را اورده ایم :
شانس صد درصد: شروع درمان با طب سوزنی زیر سن بلوغ
شانس بسیار بالا: دختران تا زیر ۱۲ سال و پسران زیر ۱۴ سال
شانس متوسط: دختران زیر ۱۸ سال و پسران زیر ۲۰ سال
شانس کم: دختران ۱۸تا۲۰ و پسران ۲۰تا۲۳ سال
شانس بسیارکم: دختران ۲۰تا۲۴ و پسران ۲۳تا۲۵سال

اما مهمترنی سوال شما ممکن است این باشد افزایش قد با طب سوزنی به چه اندازه می تواند بر قد ما بیافزاید ؟

به صورت صریح باید گفت اگر در زیر سن بلوغ باشید این افزایش تا ۱۰ سانتیمتر انجام خواهد شد.اما اگر در اوایل سن بلوغ خود هستید معمولا تا ۵ سانتیمتر می توان شاهد نتیجه گیری با این روش بود. و در اواخر سن بلوغ هم تا حدود ۳ سانتیمتر می توان امیدوار بود که نتیجه خواهید گرفت.

اما از دیگر عوامل مهم  و تاثر گذار در رشد قد افراد را می توان به مزاج و طبع انها دانست.معمولا برای مزاج های گرم و خشک و مزاجهای گرم و تر شاهد رشد قدی بیشتری هستیم تا مزاج های سرد و خشک و سرد و تر.

اما سوال دیگر این است که چند جلسه باید طب سوزنی انجام شود تا بتوان نتیجه لازم را دریافت ؟

تعداد جلسات باید حداقل ۳۰ جلسه باشد و به صورت یک روز در میان این کار صورت پذیرد تا بتوان بهترین نتیجه را دریافت کرد.البته می توان به جای یک روز در میان هفته ای دوبار نیز این کار را انجام داد.

 

آیا روش طب سوزنی برای فرد مورد استفاده عوارضی هم به همراه خواهد داشت ؟

باید بگوییم خیر به هیچ عنوان استفاده از این روش عوارضی دربر ندارد و سوزن هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد یکبار مصرف بوده و بدون درد می باشد.

اما جدا از فزایش قد با طب سوزنی می توان  تاثیرات دیگر استفاده از این روش را به شرح زیر عنوان کرد :

برای درمان چاقی موضعی بسیار موثر است.

برای  ترک سیگار موثر است.

برای رفع بیماری هایاعصاب و روان موثر است.

برطرف کردن اختلالات خوابی

برطرف کردن اختلالات ذهنی

برای از بین بردن اختلالات قاعدگی

برای از بین بردن اختلالات گوارشی

برای برطرف کردن انواع سر درد و میگرن

برای برطرف کردن انواع کمر درد و دیسک کمر

افزایش قد با طب سوزنی

 

 

اما اگر شما می خواهید  برای رفتن به یک مهمانی خود را اماده کنید و یا باید در یک جلسه مهم حضور داشته باشید و دوست دارید تا قدی بلند تر نسبت به انچیزی که الان هستید بدست اورید ما استفاده از محصولی به نام ژل افزایش قد را به شما توصیه می کنیم. این محصول می تواند به صورت یک کفی طبی عمل کرده و انرا در  زیر کفش هایتان قرار خواهید داد و براحتی در همان لحظه برای شما به میزان ۵ سانتی متر بلندی قد را به همراه خواهد داشت.

برای تهیه این محصول همین الان می توانید از طریق سایت تهران ژل به یکی از روش هیا زیر اقدام به خرید نمایید :

بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

می توانید به صورت تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

می توانید مشخصات خود از قبیل ادرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک دهید و از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خرید پاشنه افزایش قد

خرید اینترنتی ژل افزایش قد

ژل افزایش قد

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • محسن سیامکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی